حجت الاسلام عنایت الله شامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در طول تاریخ ایران اسلامی مهم و سرنوشت ساز بوده است چرا که انتخابات سکاندار رشد و تعالی کشور است که می تواند جامعه را بر اساس اهداف به پیش ببرد.
وی تاکید کرد: در ایران اسلامی علاوه بر وجهه دینی، انتخابات وظیفه ملی است و همه کسانی که واجد رای دادن هستند با لحاظ باورهای ملی در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان زنجان، به حضور حداکثری ملت ولایتمدار ایران در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: در چنین روزی چشم همه کشورهای دنیا رو به ایران دوخته شده، حضور حداکثری موجب اقتدار و سربلندی ایران در عرصه جهانی و سرافکندگی دشمنان می شود.
حجت الاسلام شامی ادامه داد: شهدا موجب عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران در دنیا شده اند و برای حفظ اقتدار اسلام نیز شهید می دهیم.
وی تاکید کرد: برای حفظ و پاسداری از خون های ریخته شده در راه اسلام و قرآن باید تمک تک ایرانیان در داخل و خارج از کشور در پای صندوق های رای حضور داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان زنجان با بیان اینکه چهار نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری مورد تایید نظام است، گفت: مقبولیت این نامزدهای انتخاباتی در اختیار ملت ولایتمدار قرار دارد که یک نفر را به ریاست جمهوری ایران انتخاب کنند.
حجت الاسلام شامی تاکید کرد: ملت ولایتمدار ایران به تاثی از تاکید ولی امر مسلمین درباره حضور حداکثری در انتخابات، به پای صندوق های رای بیایند.
وی خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری تک تک افراد در انتخابات سرنوشت ساز ایران، نگاه دنیا به ایران مثبت خواهد بود.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.