محمدرضا فخیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت شوراها اظهار کرد: شوراها از ارکان مهم تصمیم گیری در شهر است و از گذشته مسئولان همواره تلاش می کردند با شکل گیری شوراها امور شهری توسط مردم انجام شود.
وی تصریح کرد: طبق قانون نقش شوراها در امور شهرداری خلاصه نمی شود و باید در اموری مانند فرهنگ و بهداشت ورود کنند ولی به دلیل ضعف های قانونی و محدودیت، شوراها در برخی امور نقش خود را ایفا نکرده اند.
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر بیان کرد: با شکل‌گیری شوراها و با تصمیم های خوبی که در آن گرفته می شود مردم امکانات و رفاه بیشتری دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه عمران و توسعه شهری وظیفه شورا و شهرداری ها است، یادآور شد: شهرداری و شورای شهر ابهر نیز توانسته از نظر کارهای زیربنایی و رو بنایی و زیباسازی منظر شهری اقدامات خوبی انجام دهد.
فخیمی افزود: خوشبختانه مشکل پسماند و بازیافت زباله که از معضلات مهم در آلودگی شهر بود با جذب سرمایه گذار حل و کارخانه تفکیک زباله در شناط راه‌اندازی و افتتاح شد.
وی تاکید کرد: مهمترین اقدام صورت گرفته ساماندهی کشتارگاه است که در گذشته بصورت غیر بهداشتی و غیر اصولی کشتار دام انجام می شد که با جذب سرمایه گذار این مشکل نیز رفع شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به گسترش مراکز تجاری، تاکید کرد: بزودی بازارچه سنتی ابهر پس از 20 سال دوباره احیا می شود.
وی تصریح کرد: در سال های قبل که پارک پردیس به دلیل تجهیزات غیر استاندارد تعطیل شده بود با جذب سرمایه گذار بهسازی شد و علاوه بر این پنج هزار اصله نهال در این پارک کاشته شد.
فخیمی با اشاره به اینکه تعداد پارک بانوان در ابهر به 4 مورد رسیده است، بیان کرد: علاوه بر این 36 پارک و بوستان در ابهر ایجاد شد.
وی با اشاره به 200 هزار تن آسفالت ریزی در سال‌های اخیر، افزود: حدود 13 میدان در حوزه عمرانی در ابهر بهسازی شد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.