سید جلال خلیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل شامگاه روز جمعه در شهرستان ماهنشان به مسیرهای روستایی زمایین - انگوران - ا کیز قشلاق و خاینیک خسارت زد.
وی اظهارکرد: علاوه بر این مسیرها خسارت هایی نیز به مسیرهای فرعی روستاهای ایلی بلاغ به ابراهیم آباد در محدوده روستای برون قشلاق وارد شد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: 80 درصد از پل ها و آبروهای مسیرهای فرعی و روستایی بخش انگوران و ماهنشان به علت سیلاب مسدود شده و نیاز به دریواسیون و تنقیه دارد .
خلیلی به اقدامات انجام شده در حوزه راه شهرستان ماهنشان اشاره و اظهار کرد: بلافاصله پس از فروکش کردن سیل سطح جاده های مسیرهای روستایی و فرعی تیغ زنی و ارتباط در مسیرهایی که مسدود شده بود، برقرار شد.
وی ادامه داد: در مسیرهایی که سیل به آن خسارت وارد کرده بود گشت زنی شده تا نقاطی که نیازمند اصلاح و مرمت باشد، شناسایی شو د
به گزارش ایرنا، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماهنشان گفت: خدمات رسانی برای پاکسازی راه های روستایی سیل زده با هفت دستگاه ماشین آلات و ١٢نفر نیروی راهداری به طور شبانه روزی در این شهرستان انجام شد.
شهرستان ماهنشان با 5٠ نیروی انسانی ٢٨ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در چهار راهدارخانه به صورت شبانه روزی آماده انجام عملیات راهداری زمستانی و ارائه خدمات به رانندگان و مسافران عبوری از جاده های این شهرستان هستند.
شهروندان و رانندگان در صورت نیاز به خدمات راهداری با شماره 141 و یا شماره 02436222255 اداره راهداری و حمل و نقل جاده های شهرستان ماهنشان تماس برقرار کنند.
7325/8068
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.