به گزارش ایرنا، محمد عزیزی روز شنبه در جمع شماری از اقشار مختلف شهرستان سلطانیه افزود: با 10 هزار میلیارد ریال بودجه وزارت ورزش و جوانان که نصف آن هم پرداخت حقوق و مزایا می شود، نمی توان در تکمیل پروژه های نیمه تمام کارهای قابل توجهی انجام داد.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم پروژه های نیمه تمام ورزشی را به اتمام برسانیم نیازمند 100 هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی تعریف و آغاز پروژه جدید مطابق عقل سلیم نیست.
عزیزی با بیان اینکه وجود چنین شرایطی در کشور ارتباطی به دولت ندارد، تصریح کرد: آثار تحریم همین است و اکنون پس از گشایش هایی که حاصل شده، چرخ اقتصاد کشور تازه دارد باز می شود.
وی به نام گذاری سال جاری به ' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' اشاره کرد و گفت: برای ایجاد رونق در تولید و اشتغال باید توجه خاصی به امر جذب سرمایه گذاری داشته باشیم.
عزیزی به ضرورت ایجاد جذابیت برای جلب سرمایه گذار تاکید کرد و افزود: با فراهم آوردن شرایط و تمهیداتی باید سود سرمایه گذار تضمین شود تا از این طریق رغبت در سرمایه گذار برای سرمایه گذاری شکل گیرد.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به لزوم توجه به توسعه و محرومیت زدایی در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در بودجه سال جاری با اجازه رهبر معظم انقلاب 10 هزار میلیارد ریال اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی به موضوع آب رسانی به روستاها در سطح کشور اختصاص یافته است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.