حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: در مقابل، آن دسته از افرادی که این ویژگی ها را در خود کمرنگ می بینند، باید کنار بکشند تا دیگر مدیران کارآمد، متدین و انقلابی در عرصه کار حاضر شوند.
وی یادآورشد: در هر زمانی که مدیران و مسئولان این کشور انقلابی عمل کرده اند، موفقیت حاصل شده است و مردم همراه آنان بودند و از عملکردشان رضایت داشته اند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: در ارتباط با اقدامات انجام شده در خصوص اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در روز نخست فروردین، فقط نقاط ضعف و نقص ها را بیان نکردند و خدمات انجام شده در جمهوری اسلامی را شگفت انگیز و چشمگیر برشمردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: طی سالی که گذشت، کشور با مشکلات خارجی مواجه بود و هست و در این زمینه باید متوجه بود که دشمن از دشمنی خود دست بر نمی دارند و ایرانیان هم از اصول و ارزش های انقلابی خود دست بردار نیستند.
وی خاطرنشان کرد: ایرانیان نمی توانند از اصول انقلاب خود دست بردارند و محکم پای آن ایستاده اند و خیال خام است که کسی فکر کند دشمنان به ویژه دولت آمریکا از دشمنی خود دست برداشته است.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: ما بر سر آرمان ها و اصول خود ایستاده ایم و این دشمنی ادامه دارد و به خواست خداوند متعال طی 39 سال گذشته، دشمنان نتوانسته اند آرزوهای خود را محقق کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی فعلی کشور به مسائل خارجی و مربوط به توطئه ها و تحریم های دشمنان است و اما بخشی به مسائل مدیریتی در کشور باز می گردد.
وی تاکید کرد: در هر زمان و جایگاهی که یک مدیر انقلابی، فعال و پرتحرک داشته ایم، کارها پیش رفته و در مقابل در هر زمانی که مدیری بی حال و غیر انقلابی حضور یافته، کارها یا متوقف شده و یا به انحراف کشیده شده است.
حجت الاسلام خاتمی اضافه کرد: در کل سیستم اداری کشور این مشکل وجود دارد که هزینه و زمان بسیاری صرف می شود اما خروجی قابل توجهی دیده نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این کشور 35 میلیون جوان، 10 میلیون نفر فارغ التحصیل و پنج میلیون نفر دانشجو دارد و همگی این موارد نشان دهنده وجود ظرفیت های انسانی قابل توجه در کشور است.
وی ابراز کرد: سخنان و فرامین رهبر معظم انقلاب نقشه راه حرکت کشور در سال جاری است و رئیس جمهوری هم بلافاصله پس از این سخنان، آمادگی خود را برای اجرای این برنامه و تحقق شعار سال اعلام کردند که حکایت از همراهی و همدلی مسئولان کشور داشت.
حجت الاسلام خاتمی افزود: اعلام آمادگی رئیس جمهوری و معاون اول وی بازتاب مثبتی در جامعه و دنیا داشت و وحدت رویه میان مدیران جمهوری اسلامی را نشان داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر لزوم همراهی و همکاری تمام مدیران و مسئولان کشور برای ساخت ایرانی آباد و آزاد تاکید کرد و گفت: زیر ساخت های تحقق شعار سال جاری، در سال گذشته فراهم و ریل گذاری خوبی انجام شده است و امسال باید از این امکانات و زیر ساخت ها بهره برداری کرد.
وی یادآورشد: تولید و اشتغال لازم و ملزوم همدیگر هستند، اما فاکتورهای مهمی برای تحقق آن وجود که یکی حمایت از تولید داخلی است که در آن باید به مسائل ملی توجه شود.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: آنچه که تولید ما را با چالش مواجه می کند یکی کیفیت کالاها و دیگری موضوع قاچاق است که هر چه در زمینه تولید سرمایه گذاری رخ دهد، اما با قاچاق مقابله نشود، نمی توان کاری از پیش برد از همین رو، مقابله با آن عزم ملی را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: موضوع دیگری که باید با آن مقابله کرد، بحث فرار مالیاتی است که در کشور بیداد می کند.
وی تصریح کرد: این فکر که اشتغال فقط به معنای استخدام در دستگاه های دولتی است، باید اصلاح شود.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: رمز تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب، اتحاد ملی، پیوند ملت با نظام و انقلابی عمل کردن مدیران شجاع کشور است.
3001/6085
خبرنگار:مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.