حسین اسکندری روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش فروش بلیت های مسافری بروی شهری از 15 اسفند سال گذشته در استان زنجان به صورت حضوری و اینترنتی آغاز شد.
وی اظهارکرد: از مدت بیان شده تا روز گذشته/ 14 فروردین/ 18 هزار و 563 بلیت به صورت حضوری و یک هزار و 601 بلیت دیگر نیز به صورت اینترنتی برای سفرهای برون شهری به فروش رفت.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: طی روز گذشته/14فروردین/ نیز 2 هزار و 2 بلیت به صورت حضوری و 27 مورد دیگر نیز به صورت اینترنتی پیش فروش شد.
اسکندری یادآورشد: پیش‌ فروش حضوری بلیت با ایجاد گیشه اختصاصی در محل فعالیت شرکت‌های مستقر در پایانه‌ها و با فعال کردن تعداد مناسبی از دفترهای متمرکز در سطح شهر و تعیین ساعات کار مناسب و کافی برای آنها، توام با پیش فروش اینترنتی به صورت حضوری انجام می شود.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همشهریان می توانند برای تهیه اینترنتی بلیت به سایت شرکت های حمل و نقل و یا www.payaneh.ir مراجعه و اقدام به خرید کنند.
اسکندری، تعداد شرکت و موسسه های مسافربری فعال این استان را 35 مورد اعلام کرد و افزود: این شرکت ها به صورت یک تا سه منظوره فعال هستند که از این تعداد فقط 14 شرکت در شهر زنجان خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: 104 دستگاه اتوبوس ویژه، 78 دستگاه اتوبوس وی آی پی، 335 دستگاه مینی بوس و 617 دستگاه سواری در استان زنجان مسافران نوروزی را جابجا می کنند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 337787800 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی ( 25 اسفند سال گذشته ) 53 هزار و 399 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.