داود آبیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس در ایام نورز 400 نفر در خانه معلم،300 نفر در 2 مدرسه شبانه روزی و 200 نیز در تنها هتل خرمدره پذیرش خواهند شد.
وی یادآوری کرد: در مواقع بحران شمار اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در محل های پیش بینی شده افزایش خواهد یافت و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
آبیان افزود: تنها هتل این شهرستان با تخفیف 40 تا 60 درصدی آماده پذیرش از میهمانان و گردشگران نوروزی است و تلاش می شود، خدمات خوبی به مراجعه کنندگان ارائه شود.
وی، برپایی 2 سفره هفت سین و غرفه های صنایع دستی را از دیگر برنامه های میراث فرهنگی خرمدره در ایام نوروز اعلام کرد و علاوه بر آن 20 هزار بروشور چاپ شده که جاذبه های گردشگری این شهرستان به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی خواهد شد.
مدیر میراث فرهنگی خرمدره ادامه داد: با کارهای انجام شده روستاهای انجلین و الوند که از جمله روستاهای هدف گردشگری این شهرستان به شمار می رود،برای بازدید گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست اصلی دولت یازدهم جذب گردشگری منوط به فراهم کردن زیرساخت های لازم است و در این ارتباط برنامه های مختلفی برای ورود و جذب بیشتر گردشگران در این شهر مورد توجه قرار گرفته است.
شهرستان خرمدره 49 تپه و محوطه باستانی دارد.
به گزارش ایرنا، شمار گردشگران ورودی به شهرستان خرمدره از 28 اسفند 94،لغایت 16 فرودرین حدود 4 هزار و 500 نفر اعلام شده است.
شهرستان خرمدره با 407 کیلومتر مربع مساحت معادل 1.8 درصد از وسعت کل استان و 65 هزار و 166نفر معادل 6.4 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهد.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.