شهیندخت مولاوردی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران زنجان افزود: اغلب کالاهای تولید زنان را صنایع دستی های مختلف شکل می دهند.
وی یادآورشد: باید فرهنگ استفاده از کالای ساخت داخل و ترویج آن را نهادینه ساخت.
مولاوردی اظهار کرد: زنان یکی از مهمترین عناصر در نهادینه سازی و ترویج چنین فرهنگی هستند و می توانند فرزندان خود را در این زمینه آموزش دهند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: این فرهنگ به شرطی باید نهادینه شود که کالاهای داخلی در رقابت با کالاهای خارجی، استاندارد و کیفیت لازم را هم داشته باشد.
وی تاکید کرد: در مجموعه با این شرایط باید بتوانیم مولفه درون زایی اقتصاد مقاومتی که افزایش تولید داخلی و توجه و اهمیت به تولید ملی است را در دستور کار قرار دهیم.
**من راجع به گورخواب ها به هیچ وجه اظهار نظر نکرده ام
مولاوردی به خبر نقل شده از وی مبنی بر عقیم سازی گورخواب ها اشاره و خاطر نشان کرد: 'مصاحبه ای که از من نقل شد مربوط به 1.5 قبل از آن بود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: 'در آبان سال 94 راجع به عقیم کردن زنان کارتن خواب معتاد و مبتلا به ایدز بود که فرزندان معتاد مبتلا به ایدز به دنیا می آورند سوال شد که آیا دولت برنامه ای دارد؟ و من جواب دادم که دولت هنوز برنامه ای ندارد و اگر هم برنامه ای داشته باشد وزارت بهداشت باید آن را بررسی کند'.
از مولاوردی در آبان سال جاری در واکنش به انتشار گزارش گورخواب ها، خبری منتشر شد که در آن نظر عقیم سازی گور خوابها به نقل از وی بیان شده بود.
3001
خبرنگار: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.