سرهنگ علی آزادی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 21:30 یکشنبه شب /هشتم اسفند جاری/ در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر ماموران انتظامی شهرستان ابهر به یک دستگاه کامیون ایسوزو، مشکوک و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف و ضبط 200 دستگاه تلویزیون قاچاق شدند.
وی با بیان اینکه خودروی کامیون نیز از سوی پلیس توقیف شد افزود: در این رابطه 2 نفر (راننده و سرنشین) دستگیر شدند تا با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، مورد اعمال قانون قرار گیرند.
آزادی اظهار کرد: حوالی ساعت هفت صبح روز یکشنبه /هشتم اسفند جاری/ نیز پلیس شهرستان ایجرود، موفق به کشف 2 هزار و 835 عدد ساعت مچی قاچاق از یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 شدند که در این نیز 2 نفر دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: روز یکشنبه، ماموران آگاهی زنجان در اتوبان زنجان - قزوین از یک دستگاه وانت نیسان، مقدار یک هزار و 900 لیتر نفت سفید قاچاق کشف کردند که راننده آن دستگیر شد.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: همچنین روز گذشته، پلیس آگاهی زنجان یک جیب بر مرد را دستگیر کرد که متهم در بازجویی های پلیسی به سه فقره جیب بری نیز معترف شد.
سرهنگ جعفر کردلو، جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز از کشف و ضبط 51 هزار و 870 عدد انواع مواد محترقه از یک واحد صنفی در شهر زنجان خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.