کلکتور، وسیله ای میله ای و لوله‌ای شکل است که در زیر آن تعدادی خروجی ایجاد شده است تا با اتصال شیرهای مخصوص به این راه‌ها یا خروجی‌ها آب به مسیرهای متفاوت تقسیم و ارسال شود.

داود کارگرزاده روز یکشنبه با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان " سال جهش تولید" از سوی رهبری، به خبرنگار ایرنا، افزود: طبق مصوبات کمیته علائم مورخ ۹ اردیبهشت سال جاری که با شرکت نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به صورت ویدئو کنفرانس، در محل اداره کل استاندارد استان زنجان برگزار شد، با صدور گواهی محصول دانش بنیان برای شرکت زرین شیمی‌گستر خاورمیانه موافقت شد.

وی اضافه کرد: حضور شرکت‌های دانش بنیان در بازارهای جهانی، بر اساس استانداردهای بین المللی اهمیت زیادی دارد و از ابعاد گوناگون می‌تواند نتیجه بهتری را به دنبال داشته باشد.

کارگرزاده ادامه داد: بر این اساس شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در استان زنجان، در صورت ارائه مستندات قابل قبول در زمینه استانداردسازی محصولات خود، می‌توانند گواهینامه محصول دانش بنیان را از این اداره کل دریافت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به ‌آزمایش‌های انجام شده، محصول کلکتور تولید شده از سوی شرکت زرین شیمی گسترخاورمیانه، از قابلیت پرعیارسازی بالایی برخوردار بوده و نسبت به محصولات مشابه شرکت‌های خارجی برتری دارد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان ادامه داد: شرکت دانش بنیان زرین شیمی گستر خاورمیانه، از نوع شرکت‌های دانش بنیان نوپای نوع یک است که این شرکت‌ها فاقد اظهارنامه مالیاتی بوده و محصولات آنها علاوه بر داشتن طراحی مبتنی بر تحقیق و توسعه، دارای سطح فناوری بسیاربالایی هستند و ارزش افزوده قابل توجهی را ایجاد می کنند.

به گفته وی، اداره کل استاندارد استان زنجان، دومین اداره استان در سطح کشور محسوب می شود که موفق به صدور گواهی محصول دانش بنیان شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.