حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داوطلبان و علاقه‌مندان به طلبگی برای پذیرش و ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه این استان تا ۲۰ خرداد سال جاری می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.paziresh.ismc.ir و یا www.howzeh-qom.ir ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: محدودیتی برای پایه و مدرک تحصیلی فعلی داوطلبان وجود نداشته و پذیرش از پایه هشتم مدارس تا مقطع کارشناسی ارشد صورت می‌پذیرد.

خلفی در پاسخ به ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه استان زنجان، گفت: ظرفیت و سقفی تعریف نشده اما حداقل ۲۰۰ نفر را در حوزه‌های برادران می‌توانیم پذیرش کنیم.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان با بیان اینکه آزمون ورودی داوطلبان در ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: زمان اعلام نتایج نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس اعلام نتایج اولیه آزمون، مراحل بعدی شامل تشکیل پرونده و مصاحبه از داوطلبان پذیرفته شده است که زمان آن نیز در موعد مقرر اعلام می‌شود.

خلفی افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر نشانی‌های اینترنتی بیان شده، در پیام‌رسان ایتا به نشانی PazireshHowzeh@ و یا به حوزه علمیه استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.