سید محمود موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت همه واحدهای صنفی به جز سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هایی که اقلام ضروری عرضه می کردند از نیمه دوم اسفند سال گذشته در سطح استان به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا تعطیل شد.
 وی تاکید کرد: در این خصوص طی بازدیدهای مشترکی که با اماکن و نیروی انتظامی داشتیم ۶۰۰ واحد صنفی که از این مهم تمکین نکردند پلمب شد.
رییس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد این واحدها غیرفعال هستند، اظهار داشت: ابتدا به این واحدها تذکر شفاهی و کتبی داده شد و با توجه به اینکه هیچ اهمیتی به این موارد نداشتند تعهد کتبی از آنها اخذ و سپس واحدها پلمب شدند.
موسوی با بیان اینکه هم اکنون همه صنوف پرخطر از جمله ساندویجی‌ها، رستوران، تالارها و باشگاه‌های ورزشی در محدوده شهر، داخل پاساژها و حتی خارج از محدود شهر نیز تعطیل هستند.
وی به فعالیت قلیان‌سراها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این صنف نیز جزو مشاغل پر خطر در زمان فعلی شیوع کرونا به شمار می رود، همچنان فعالیت آنها تعطیل است.
رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: در برخی موارد نیز از فعالیت غیرقانونی این صنف مطلع شدیم که توسط اماکن پلمب شدند و اتاق اصناف نیز در حد توان از فعالیت این واحدها جلوگیری می‌کند.
موسوی گفت: مکان‌های تجاری نیز از نیمه دوم اسفند سال قبل تاکنون فعالیت‌های خود را در پیشگیری و مقابله با کرونا تعطیل کرده بودند.
وی تاکید کرد: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه نیز جزو مشاغل پرخطر شیوع ویروس کرونا محسوب می شود که این مراکز نیز تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.