به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر یک روزه به شهرستان طارم و دادگاه بخش چورزق اظهار کرد: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در همه حوزه‌های قضایی استان در سال ۹۹ با قوت اجرا خواهد شد.

وی هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه‌های قضایی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: شهرستان طارم و بخش چورزق به لحاظ برخورداری از آب و هوای بسیار خوب و زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی هستند، لذا دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید حمایت از تولید و کشاورزان دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی تصرفات با ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در واقع امروز ما در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستیم، اما تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم‌ها در این حوزه قضایی وجود دارد که بایستی اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان امر صورت بگیرد.

صادقی نیارکی در ادامه اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه‌دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی موثر در راستای مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی اراضی بیان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.