داود بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جهت افزایش ضریب استفاده دانش آموزان از تولیدات محتواهای آموزشی در اقصی نقاط استان، ارتقای کمی و کیفی محتواهای آموزشی از الزامات استان در شرایط بیماری کرونایی بوده و در این ارتباط اقدامات متعددی انجام شده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری تنگاتنگ تیمی از دبیران با تجربه، اعضای گروه های آموزشی استان و مناطق و با همدلی و همراهی کارکنان، زنجان در تولید محتوای باکیفیت و استاندارد جزو استان های پیشرو محسوب می شود.

این مسؤول ادامه داد: یکی دیگر از جهت گیری های استان در آموزش های غیرحضوری افزایش پوشش آموزشی نقاط محروم روستایی فاقد پوشش اینترنتی و شبکه تلویزیونی است.

به گفته بهرامی در قالب کمیته آموزش های مکمل و با همراهی عوامل اداری و آموزشی مناطق و با حمایت های مادی و معنوی مدیرکل آموزش و پرورش استان، برنامه های منسجمی در زمینه تهیه بسته های آموزشی و درسنامه های مکتوب در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در سطح استان نیز گفت: امیدواریم با استقرار کامل اپلیکیشن "شاد" بتوان با ایجاد یک بستر امن و ایمن، انسجام و نظم و سازماندهی مطلوبی بر فعالیت های آموزشی و تربیتی انجام گیرد.
وی در خصوص وضعیت امتحانات نهایی و پایانی نوبت دوم پایه های تحصیلی و امکان تشکیل کلاسهای حضوری نیز اظهار داشت: در صورت تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و سیاست های وزارت آموزش و پرورش، اقدامات لازم با همراهی همه همکاران حوزه های صفی و ستادی اداری انجام خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: تولید روزانه محتواهای آموزشی در زمینه موضوعات مختلف و متعدد، استمرار تولید این قبیل محتواهای آموزشی استاندارد و با کیفیت از جمله رسالت های اصلی کمیته آموزش های مکمل استان و مناطق است.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.