حامد سرائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بر اساس اعلام طرح حمایتی کرونا که مقرر شده برای هر خانوار مبلغ یک میلیون تومان به عنوان ماک پرداخت شود، سرپرستان خانوار باید تا فردا / یکشنبه ۳۱ فروردین/ کد ملی خود را به سامانه مربوطه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه سیمکارت باید به نام سرپرست خانوار باشد، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، سرپرستان خانواری که سیمکارت نداشته و یا به نام خودشان نیست تا ۱۸ اردیبهشت می‌توانند برای این کار اقدام کنند.

سرائی تاکید کرد: از سرپرستان خانوار، تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عجله نکرده و از ازدحام در مقابل دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

وی افزود: سرپرستان خانوار به مرور به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند تا تجمع و ازدحام جمعیت صورت نگیرد.

مسؤول هماهنگی و پیگیری امور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه ازدحام دفاتر پیشخوان نه فقط در زنجان بلکه در تمام استان‌ها صورت گرفته است، گفت: سرپرستان خانواری که سیمکارت ندارند برای دریافت وام یک میلیون تومانی حمایتی دولت به دلیل شیوع بیماری کرونا می‌توانند تا ۱۸ اردیبهشت نسبت به دریافت سیمکارت به نام خود اقدام کرده و سپس مراحل بعدی دریافت وام را انجام دهند.

وی افزود: خانواده‌ها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.

سرائی ابراز کرد: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم و خودداری از ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر پیشخوان می‌توان به قطع هر چه سریعتر زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.