سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار دستگاه از این خودروها علاوه بر جریمه صورت گرفته، توقیف و به پارکینیگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: از رانندگان انتظار می رود برای مقابله با بیماری ویروس کرونا، هشدارها و توصیه‌های پلیس و دیگر مسوؤلان ذیربط را جدی تر بگیرند و از آمد و شدهای غیرضرور خودداری کنند.  

شیرمحمدی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرهای استان با دقت و جدیت در حال اجرا است تاکید کرد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان طرح و عادی شدن شرایط حاکم از سفر به زنجان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان تاکنون ۱۶۵ خودرو اعمال قانون شده‌ است.

شیرمحمدی با بیان اینکه ۴۵ دستگاه خودرو نیز علاوه‌ بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: خودروهایی که در شهر دور دور می‌کنند از سوی پلیس راهور این استان اعمال قانون می شوند و از شهروندان درخواست می‌شود برای شکست ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند.  

وی اظهار داشت: مسیرهای منتهی به مجموعه تفریحی، فرهنگی و گردشگری گاوازنگ زنجان نیز به علت جلوگیری از ترددهای غیرضرور همچنان از سوی پلیس راهور این استان بسته است که در صورت بازگشایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان زنجان گفت: آن دسته از خودروهای غیربومی که قبل از اجرای طرح ممنوعیت پلیس، وارد استان شده اند برای بازگشت به استان‌های خود مشکلی ندارند و پلیس مانع از این کار نمی‌شود.  

شیرمحمدی از رانندگان و مسافرانی که قصد ورود به شهرهای این استان را دارند خواست در برابر راهنمایی و ارشاد پلیس راهور مبنی بر بازگشت به استان های خود، اصرار بر ورود نداشته باشند که در صورت سرپیچی از این امر، مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.  

انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.