رضا اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فستیوال که از ساعت ۱۲ ظهر جمعه به مدت ۲ ساعت برگزار شد از سوی اسکی بازان زنجانی مورد استقبال قرار گرفت و شرکت کنندگان مسافت ۴۲۰ متری را طی کردند.

وی تعداد دروازه‌های طراحی شده را ۲۰ فقره اعلام کرد و اظهار داشت: اسکی بازان زنجانی حاضر در این فستیوال در قالب سه بخش A، B , C (گروه C مبتدی، B نسبتا ضعیف و A تیم اصلی)، سطح بندی شده بودند که در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت اعطا و به نفرات برتر نیز مدال اهدا شد.

اژدری با بیان اینکه پس از پایان این فستیوال، اسکی بازان شرکت کننده مجدد سطح بندی شدند تا زیر نظر مربیان زنجانی آموزش دیده و تمرین کنند، افزود: ۶ نفر از شرکت کنندگان زیر ۶ سال، ۴۲ نفر آنان بین ۶ تا ۱۰ سال و چهار نفر مابقی نیز بین ۱۱ تا ۱۴ سال بودند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد شرکت کنندگان پسر و ۵۰ درصد مابقی را نیز دختران تشکیل می داد، اظهار داشت: احترام به طبیعت و محیط زیست، شعار امسال فستیوال جهانی برف بود.

اژدری با بیان اینکه این فستیوال از سال ۹۰ در پیست پاپایی زنجان برگزار می‌شود، افزود: اولین سال برگزاری آن هشت شرکت کننده داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.