مسعود عبدیان روز سه‌شنبه در نشست تخصصی آشنایی با خدمات بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: هر چقدر میزان تعاملات بیشتر شود در این صورت شعب می‌توانند راحت‌تر ‌و بهتر با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی، کار کنند.

وی اظهار داشت: برنامه این بانک این است که نشست های ادواری را برگزار کند و با مشتریان خود به صورت رودر رو بحث و تبادل نظر کند و با نظرات و پیشنهادات آنان آشنا شود.

عبدیان با بیان اینکه حضور بانک توسعه صادرات در صحنه عمل، به ارزیابی‌های بانک کمک می‌کند و تاکنون ۶ نشست نیز در استان‌های مختلف برگزار شده است، افزود: تعامل و همکاری بانک توسعه صادرات و فعالان اقتصادی در راستای اجرای قوانین و مقررات امری ضروری است تا خدمات به شکل بهتری به مشتریان ارایه شود.

رییس شعبه بانک توسعه صادرات استان زنجان نیز گفت: این بانک در حوزه های مختلف اعم از ارایه تسهیلات ارزی و ریالی، ضمانت نامه های ارزی، تامین مالی صادرات و طرح ها، همکاری خوبی با فعالان اقتصادی داشته است.

فرید کامیابی افزود: هدف از نشست‌ها، این است که موانع بر سر راه برداشته شود تا بهتر و بیشتر در خدمت صادرکنندگان و فعالان اقتصادی باشیم در جهت بهبود کارها نیز تلاش وافر می‌شود.      

وی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات از سال ۷۲ تاسیس شد و شعبه استان زنجان از سال ۷۵ شروع به فعالیت کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.