حجت محمدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان خرمده، افزود: مسؤولان کمیته‌ها ضمن برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادهای شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی حضور آگاهانه مردم در انتخابات سال جاری را آزمونی بزرگ در مقابل دشمنان نظام اسلامی خواند و اظهار داشت: تمام همکاران و مسؤولان کمیته‌ها باید آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را در برنامه خود داشته و با همدلی و صمیمیت و برنامه‌ریزی مناسب برای پیگیری امور مرتبط با شهرستان با تلاش مضاعف در این مسیر، گام برداریم.

محمدی خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات مردم از مهمترین وظایف کاری کارکنان فرمانداری و سایر دستگاه‌ها بوده و همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار خرمدره ادامه داد: انتخابات دوم اسفند سال جاری در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و لازم است برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا امکانات زیرساختی در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه اختلال در فرآیند انتخابات را پیش‌بینی و رفع کنند.

فرماندار خرمدره گفت: تشکیل اینگونه جلسات، فرصتی است تا همکاران بتوانند بخشی از فعالیت‌ها، مسایل، مشکلات، انتظارات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد را با فرماندار و سایر مسؤولان مطرح نمایند تا ضمن آگاهی از آن‌ها بتوان با برنامه‌ریزی، همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی در راستای بهبود امور، گام‌های اساسی برداشت.

وی با تاکید بر اهمیت و لزوم رعایت نظم، انضباط، ضوابط و قوانین اداری و اخلاقی، تصریح کرد: داشتن وجدان کاری، صداقت در کارها، تکریم ارباب رجوع، هماهنگی و همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها و اولویت‌بندی وظایف محوله اداری از ضروریات بوده و کارکنان فرمانداری باید الگوی سایر دستگاه‌ها باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: کارکنان فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی باید با احساس مسؤولیت بیشتر در انجام امور و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به مردم و شهرستان تلاش کنند.

وی، فرمانداری را در تمام زمینه‌ها ناظر بر عملکرد و امور دستگاه‌های اجرایی خواند و افزود: مدیران در هر مناسبتی باید نسبت به اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در دستگاه مربوطه اقدام کرده و دستاوردها و اقدامات انجام شده را به مردم گزارش دهند.

فرماندار خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ تا ۱۶ آذر انجام خواهد شد.

وی افزود: زمان ثبت نام نیز هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر به مدت ۱۰ساعت بوده و طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و معادل آن ضرورت دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.