علی کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد ۲۹ تیر فشنگ ساچمه پر، ۱ تیر فشنگ چارپاره، ۱ عدد پوکه خالی و یک رشته قطار فشنگ چرمی از این افراد در اراضی روستای خراسانلو از توابع بخش باغ مرکزی شهرستان ابهر، داخل منطقه شکار ممنوع ضبط شد.
وی یادآور شد: این ۲ متخلف به شکار غیرمجاز یک سر خرگوش در منطقه ممنوعه و حمل مهمات غیر مجاز از نوع چارپاره مخصوص شکار پستانداران بزرگ جثه اقدام کرده بودند.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: پرونده این متخلفان که بومی منظقه و ساکن تهران هستند، تکمیل و به دادگستری شهرستان ابهر ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر، یک متخلف دیگر که شروع به شکار و حمل سلاح بصورت غیر مجاز کرده بود را دستگیر کردند.
کاظمی با اشاره به اینکه این متخلف مهمات غیر مجاز، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی ته پر دو لول کنار هم مدل کوسه کالیبر ۱۲ ساخت ایران به همراه ۱۲ تیر فشنگ ساچمه پر، ۷ تیر فشنگ چارپاره، یک دستگاه پروژکتور و یک رشته قطار فشنگ چرمی همراه داشت، تاکید کرد: وی در اراضی روستای خراسانلو از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر(داخل منطقه شکار ممنوع) دستگیر شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر ابراز کرد: پرونده این فرد بومی منطقه نیز که اقدام به شروع به شکار غیر مجاز در ساعت و منطقه ممنوعه و حمل سلاح و مهمات غیرمجاز از نوع چارپاره کرده بود تکمیل و به دادگستری شهرستان ابهر ارسال شد.
وی تصریح کرد: ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۸ آبان نیز ماموران محیط زیست ابهر، یک متخلف شکار غیر مجاز پرندگان را با یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی ته پر دو لول روی هم مدل کوسه کالیبر ۱۲ ساخت ایتالیا در حاشیه سد کینه ورس و زمین های روستای چالچوق از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر دستگیر کردند.
کاظمی با بیان اینکه این شخص اقدام به شکار غیر مجاز یک قطعه اردک وحشی در فصل ممنوعه کرده بود، افزود: ضرر و زیان متعلقه به میزان ۴ میلیون ریال دریافت و پرونده وی تکمیل و به دادگستری شهرستان ابهر ارسال شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.