مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس مربیگری فنی و تخصصی درجه سه بدنسازی و پرورش اندام از ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه جاری بطور همزمان در شهرستان‌های زنجان و ابهر، برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای حضور در این کلاس مربیگری درجه سه ۱۴۱ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۹۰ نفرشان مربوط به شهرستان زنجان و ۵۱ نفر دیگر نیز مربوط به شهرستان ابهر است.

زرگری زمان آغاز کلاس‌ها را ساعت ۹ صبح فردا /یکشنبه/ و در محل آمفی تئاتر خوابگاه شهید رستمخانی واقع در مجموعه انقلاب شهر زنجان و سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور ابهر، اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پنج نفر از سوی فدراسیون به عنوان مدرس کار تدریس در این کلاس مربیگری که به صورت تئوری و عملی برگزار می شود را عهده‌دار خواهند شد، افزود: از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه کلاس‌ها به صورت تئوری بوده و روز بیست و چهارم نیز آزمون به شکل عملی خواهد بود.

زرگری تصریح کرد: اوایل آذر ماه نیز آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان در این کلاس مربیگری به عمل آمده و پس از معدل‌گیری، اسامی قبولین و مردودین اعلام خواهد شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه نیمه دوم آذرماه امسال نیز یک دوره کلاس مربیگری درجه ۲ بانوان و مردان در شهر زنجان برگزار خواهد شد، گفت: همچنین به منظور تمرکز زدایی، این هیات در اولین فرصت نسبت به برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه ویژه مردان و زنان در شهرستان خدابنده، اقدام خواهد کرد.

زرگری با اشاره به اینکه برای شرکت در این کلاس های مربیگری، ثبت نام انجام گرفته است، افزود: در زمان حاضر بیش از ۳۵۰ مربی زن و مرد (حدود ۱۵۰ زن و بیش از ۲۰۰ مرد) در این استان وجود دارد که ۹۰ درصد آنان دارای کارت مربیگری درجه سه هستند.

وی، تعداد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان را قریب ۱۳۰ باشگاه اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳ هزار مرد و زن به صورت رسمی و بیمه شده در رشته بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت دارند.       

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.