مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل مسافر این استان فعالیت و نسبت به خدمات رسانی لازم اقدام می کنند.

عبدالحسن علی اکبری افزود: بر این اساس در  زمان اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه تا سه آبان ماه سال‌جاری،   همه اتوبوس های حمل و نقل مسافر استان به زائران عتبات عالیات خدمات رسانی خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد:  مرز خسروی از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر فعال است که  در صورت نیاز، حمل و نقل زائران به سایر مرزهای قانونی نیز انجام می‌شود. ‌

وی اضافه کرد:  در زمان بازگشت زائران نیز اتوبوس های حمل و نقل مسافری زنجان با استقرار در پایانه مسافر بری کرمانشاه نسبت به جابجایی زائران به مقصد زنجان مبادرت خواهند کرد.

علی اکبری افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ناوگان حمل و نقل در مرز خسروی مستقر خواهد و زائران را  به محل های یاد شده هدایت خواهند کرد.

وی یاداوری کرد: زائران زنجانی نیز می توانند هنگام بازگشت با استفاده   از ناوگان مستقر در مرز خسروری و پس از طی فاصله ۲۰۰ کیلومتری به کرمانشاه از ناوگان حمل ونقل استان استفاده کنند.

۹۶۴۶/ ۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.