حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی‌ نژاد روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در دوره مدیریت جدید تلاش کرده تا مأموریت های محوله را عملیاتی کند.

وی به لزوم تلاش برای توسعه وقف در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه، مبلغان و علما نقش مهمی در این زمینه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی‌ نژاد به برگزاری ۴۰۰ نمایشگاه شمیم حسینی در ایام سوگواری ماه محرم در بقاع متبرکه و مساجد در سطح کشور اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب اجرای این طرح بر اساس نیات واقفین در کمک به هیأت‌های مذهبی و مساجد بهره‌ گرفته شد.

وی از آزاد کردن ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد با بهره گیری از ظرفیت واقفان و موقوفه ها به مناسبت عید غدیر در سال جاری خبرداد و گفت: مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه مصمم است تا نقش اجتماعی وقف را در جامعه برجسته کند.

معاون امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز کشور نیازمند تقویت تولید و اشتغال است، گفت: این سازمان در صدد است تا با حمایت از افراد متخصص و با دانش، به تولید و ثروت آفرینی در جامعه کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان زنجان در مقدس ترین عرصه که همان معارف اهل بیت و عاشورایی است، نقش بی بدیلی در کشور دارد، اظهار داشت: حرکت زنجانی ها در عزاداری برای حضرت سید الشهدا (ع) ، بسیار مفید و موثر است و تبدیل به یک مدل و الگو در کشور شده است.

به گزارش ایرنا در این مراسم  از خدمات حجت الاسلام جعفر جنتی قدردانی و حجت الاسلام مختار کرمی به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان زنجان معرفی شد.

۳۰۸۸ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.