سرهنگ محمدحسن خلجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز، محدودیت های ترافیکی از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی، تقاطع سعدی وسط تا میدان انقلاب و از خواجه نصیر تا صدرجهان، به مرحله اجرا درخواهد آمد تا در مسیر حرکت دسته عزاداری و آرامش و امنیت عزاداران حسینی، خللی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم دسته عزاداری اعمال خواهد شد،  اظهار داشت: لازم است رانندگان از پارک کردن خودروهای خود در مسیرهای حرکت دسته های عزاداری ها به جد اجتناب کنند که در غیر این صورت عوامل پلیس راهور نسبت به انتقال این خودروها با استفاده از جرثقیل به محل درنظرگرفته شده از سوی پلیس،  اقدام خواهند کرد.

خلجی خاطرنشان ساخت: طرح اعمال محدودیت ترافیکی، همه ساله در ایام عزاداری های سرور و سالار شهیدان اجرا می شود تا مردم با آرامش خاطر کامل و بدون داشتن هیچ دغدغه ای در دستجات عزاداری شرکت کنند.   

این مسئول یادآور شد: کسانیکه در طی ایام عزاداری ها، نذری پخش می کنند لازم است با سامانه ۱۲۰ پلیس راهور و یا ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی، تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به منظور هماهنگی و اخذ راهنمایی، دریافت کنند تا ایمنی ترافیکی برقرار شود.

۶۰۸۴/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.