شهردار خرم‌دره گفت: ۸۰ درصد اراضی خرم‌دره قولنامه‌ای است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، امیرهوشنگ نوری‌آرا در جلسه با مسئولان خرم‌دره، وجود معابر و کوچه‌های خاکی را یکی از معضلات این شهر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۰۰ کوچه و خیابان خاکی در شهر خرم‌دره وجود دارد.

 

وی عبور لوله خط انتقال نفت را یکی دیگر از مشکلات پیش روی شهر خرم‌دره عنوان کرد و ادامه داد: عبور این لوله‌ها سبب می‌شود که شهرداری در انجام برخی از پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه شود که جابه‌جایی تاسیسات نفت می‌تواند در حل این مشکل کمک کند.

 

این مسئول با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در شهر خرم‌دره، ادامه داد: وجود یک پارک خوب از مطالبات مردم خرم‌دره است که برای حل این مشکل با توجه به توزیع نامطلوب مکانی سرانه فضای سبز مجبور به روی آوردن به اراضی خارج از شهر هستیم.

 

شهردار خرم‌دره وجود اراضی قولنامه‌ای را از دیگر مشکلات شهر خرم‌دره عنوان کرد و افزود: ۸۰ درصد از اراضی در شهرستان خرم‌دره قولنامه‌ای هستند که همین امر سبب می‌شود شهرداری نتواند پروانه برای آن‌ها صادر کند.

 

نوری‌آرا با بیان این‌که شهرداری علی‌رغم همه محدودیت‌ها در بیش از ۳۰ نقطه شهر در حال فعالیت است، بیان کرد: متاسفانه برخی از پروژه‌ها در شهر خرم‌دره وجود دارد که ۲۰ سال از عمر کلنگ‌زنی آن‌ها می‌گذرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.