رئیس‌جمهور از آمادگی دولت برای کمک به جهاددانشگاهی خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در این مجموعه، اظهار کرد: روز تاسیس جهاددانشگاهی، روزی مبارک است.

 

وی با اعلام آمادگی دولت برای کمک به جهاددانشگاهی، به رئیس و مدیران این نهاد انقلابی توصیه کرد با محدودتر کردن حوزه فعالیت خود به موضوعات تخصصی، تامین نیازهای ضروری کشور در حوزه علم و فناوری را در اولویت خود قرار دهند.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه استفاده از محصولات و تولیدات داخلی در جهاددانشگاهی را به دستگاه‌های کشور توصیه کرده است، گفت: هر چند ممکن است این تولیدات در ابتدای کار با اشکالات جزئی همراه باشد اما باید خطرپذیری این کار را بپذیریم تا تولید محصول داخل در کشور تقویت و محصول کامل و بی‌نقص تولید شود.

 

روحانی در ادامه با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با عملکرد خود در طول این سال‌ها نشان داده که می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای کشور باشد، ادامه داد: شما باید با جذب استعدادها، محققان و متخصصان جوان، کشور را در رسیدن به خودکفایی کمک کنید و در این راه ما می‌توانیم به جهاددانشگاهی اعتماد کنیم.

 

وی با بیان اینکه خوشحالم که در ایام روز خبرنگار که خود جهاددانشگاهی نیز در این زمینه دستی بر آتش دارد و موسسات فعال خبری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری قرآنی را اداره می‌کند، در جمع جهادگران صحبت می‌کنم، خاطرنشان کرد: مرکز نظرسنجی ایسپا، پارک‌های علمی و فناوری و سایر موارد نشان می‌دهد که گستره جهاددانشگاهی آن‌قدر زیاد شده که تمام کشور را در بر گرفته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.