مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی با نگاه به جوانان، به نقش این قشر در توسعه کشور پی برده است.

 

یحیی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، این نهاد را به عنوان خط مقدم اعتماد به قشر جوان و استفاده از ظرفیت‌های این بخش تاثیرگزار جامعه دانست و افزود: در گذشته نیز همین جوانان بودند که ثابت کردند اگر به آنان میدان داده شود، قادرند دست به کارهای بزرگ، ارزشمند و ماندگاری بزنند.

 

وی با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی و فرهنگی، برخورداری از نیروی جوان و با دانش است، تصریح کرد: امروز خبرگزاری ایسنا را باید یکی از رسانه‌های پیشران کشور در بخش‌های مختلف دانست که توانسته با اطلاع‌رسانی دقیق و قرار گرفتن در مسیر صحیح آنچه که یک رسانه حرفه‌ای انجام می‌دهد، اعتماد عمومی را جلب کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های امروز کشور، موضوع مهم اشتغال است، ادامه داد: خوشبختانه نهادی چون جهاددانشگاهی با پی بردن به این موضوع، تلاش کرد تا در راستای مهارت‌آموزی که حلقه گمشده اشتغال پایدار در جامعه امروز به‌شمار می‌رود، گام بلندی برداشته و ما امروز شاهد راه‌اندازی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم در همین راستا هستیم.

 

رحمتی، تعامل این اداره‌کل با جهاددانشگاهی را مثبت ارزیابی و با یادآوری اینکه امروز صنعت گردشگری نیاز مبرم به نیروی جوان و تحصیل‌کرده در این عرصه دارد، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که امروز عرصه کسب و کارهای دانش‌بنیان بوده و نمی‌توان همانند گذشته به درآمدهای نفتی اتکا کرد، از همین رو اعتقاد راسخ به این مهم داریم که جهاددانشگاهی با اهتمام به این نوع اشتغال، می‌تواند کارهای بر زمین مانده زیادی را به سرانجام برساند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از جهاددانشگاهی و ظرفیت این نهاد انقلابی به معنای حمایت از بالندگی کشور است، خاطرنشان کرد: میراث‌فرهنگی استان در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا در برگزاری برخی از برنامه‌های خود، از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی بهره کافی را ببرد که این همکاری می‌تواند در خصوص سایر دستگاه‌ها نیز تعمیم داده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.