نائب‌رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: علی‌رغم بخشنامه صادر شده، مرغ گرم در بازار به قیمت مصوب عرضه نمی‌شود.

 

سیدناصر موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، در رابطه با قیمت مرغ گرم در زنجان، اظهار کرد: بر اساس قیمت مندرج بر روی بسته‌بندی، مرغ گرم امروز به قیمت 14 هزار تومان به مصرف‌کننده عرضه شده است.

 

این مسئول در رابطه با قیمت مصوب 12 هزار 900 تومان، تصریح کرد: با توجه به بخشنامه صادر شده و برگزاری جلسات توجیهی برای عرضه مرغ گرم به قیمت مصوب در بازار، هنوز این مهم از جانب مسئولان ذی‌ربط اجرا نشده و یک سردرگمی در این رابطه در بازار وجود دارد.

 

وی افزود: روزانه 30 تا 40 تن مرغ در استان زنجان مصرف می‌شود که کاهش قیمت این محصول که مصرف بالایی نیز دارد، می‌تواند موثر باشد و خوشبختانه مرغ، ماهی و تخم‌مرغ در بازار به میزان لازم وجود دارد.

 

موسوی یادآور شد: حاشیه سود فعالان حوزه فروش مرغ و تخم‌مرغ‌ در سال‌های قبل به ازای فروش هر کیلو مرغ 350 تومان بود که از ابتدای سال گذشته این مهم به 500 تومان به ازای هر کیلو فروش مرغ رسیده است که این میزان باید 4.5 درصد قیمت مرغ گرم باشد که رعایت نمی‌شود ولی دریافت مالیات 8 درصد از خرده‌فروشان با وجود سود پایین، به طور کامل اجرا می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.