بخشدار ابهر گفت: دهیاران باید بر روند ساخت و سازها در روستاها نظارت کنند تا شاهد تخلف در این زمینه نباشیم.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمد نجفی در جلسه هم‌اندیشی دهیاران شهرستان ابهر با اشاره به نقش موثر روستاها در روند توسعه کشور، عنوان کرد: دهیاران برای رفع مشکلات روستائیان و رفع موانع در روستاها باید اهتمام لازم را داشته باشند .


وی ایجاد تحول و توسعه در روستاها را وظیفه اصلی دهیاران عنوان کرد و گفت: برای تحقق این امر مهم روستائیان نیز باید در کنار دهیاران قرار گرفته و همکاری لازم را با آن‌ها داشته باشند.


بخشدار مرکزی ابهر، از آسفالت‌ریزی 24 هزار مترمربعی در 5 روستای شهرستان خبر داد و ‌گفت: اعتبار این میزان 15 میلیارد ریال است. همچنین 12 روستای شهرستان نیز برای آسفالت‌ریزی آماده‌سازی خواهد شد .


وی با بیان این‌که دهیاران باید در راستای عمران و آبادانی روستاها گام بردارند، تاکید کرد: دهیاران باید در خصوص مسائل بهداشتی، عمرانی، ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز و تصرف حریم رودخانه‌ها نظارت و حساسیت بیشتری داشته باشند .


بخشدار مرکزی ابهر در ادامه ایجاد همه امکانات و زیرساخت‌های لازم در روستاها را از ملزومات ماندگاری جمعیت در این مناطق و تحقق مهاجرت معکوس عنوان کرد و گفت: توسعه زیر ساخت‌های روستایی و توجه به فرهنگ غنی روستائیان و ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای مقابله با مهاجرت روستائیان به شهرها است .


وی با بیان اینکه دهیاران سفیران توسعه و آبادانی در روستاها هستند، ادامه داد: باید از برنامه‌های کلیه دهیاران حمایت جدی وجود داشته باشد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.