مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: تداوم موفقیت دهیاران در گرو همکاری اهالی روستاها است.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا هادوی در همایش دهیاران ابهر با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها و نقش موثر آن در زیبایی این مناطق، اظهار کرد: دهیاران باید پیگیر طرح‌های هادی روستای خود باشند.


وی با اشاره به اهمیت نقش دهیاری‌ها در روند توسعه و آبادانی روستاها، اظهار کرد: دهیاران در اعمال مدیریت توسعه همه‌جانبه و آبادانی روستاها با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی، خدمات مطلوبی داشته‌اند.


هادوی یادآور شد: تداوم موفقیت دهیاران در دست‌یابی به اهداف محوله به آن‌ها با همکاری و همراهی بیشتر مردم روستایی و مسئولان و نیز بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است.


این مسئول با تاکید بر این‌که دهیاران باید با افزایش دانش و آگاهی علمی و عملی در مسیر توسعه بیشتر و مدیریت روستایی کارآمد نقش شایسته‌ای ایفا کنند، تصریح کرد: دهیارن همچنین باید به افزایش رضایت مردم، اجرای درست قوانین، هم‌گرایی و هماهنگی بین‌بخشی و ایجاد وحدت مردمی در روستاها بیش از بیش توجه داشته باشند.


مدیر‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی و اولویت‌گذاری پروژه‌های قابل اجرا توسط دهیاری‌ها تاکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.