رئیس پلیس فتای استان زنجان درباره کلاه‌برداری از طریق ارسال پیامک دریافت سبد کالای تابستان هشدار داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدعلی آدینه‌لو از افزایش کلاه‌برداری به طرق مختلف از طریق ارسال پیامک‌های جعلی خبر داد و اظهار کرد: در این روزها نیز کلاه‌برداری از طریق پیامک‌های دریافت سبد کالای تابستان افزایش یافته است.

 

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: در همین راستا برخی افراد مجرم و سودجو با ارسال پیامک جعلی به هم‌وطنان تحت عنوان دریافت سبد کالای تابستان به آدرس http://yon.ir/ThSOM و  هدایت هم‌وطنان به سایت جعلی برای ثبت‌نام اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی نظیر شماره کارت و رمز دوم می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ارسال پیامک از این طریق شیوه جدیدی برای کلاه‌برداری از هم‌وطنان است، افزود: از همین رو از مردم می‌خواهیم در برابر این کلاه‌برداری‌ها آگاه باشند.

 

آدینه‌لو به مردم توصیه کرد در صورت مراجعه به لینک جعلی ارسالی و تکمیل فرم‌های مربوطه سریعا با مراجعه به بانک نسبت به تغییر رمز دوم بانکی حساب خود اقدام کنند.

 

رئیس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: از همین رو هم‌وطنان ضمن هوشیاری نسبت به موضوع، اخبار مربوط به هرگونه ارائه خدمات دولتی را صرفا از سوی مبادی رسمی پیگیری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بهترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از افتادن در دام این کلاه‌برداران مراجعه به بانک و فعال کردن رمز پوبا برای حساب‌های بانکی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.