مسیح الله سلطانی روز چهارشنبه با بیان اینکه در نخستین دوره انتخابات مجمع مشورتی جوانان استان 92 نفر از جوانان 15 تا29 ساله به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند، افزود: 30 درصد از کاندیداها بانوان بودند و شرط حضور در انتخابات داشتن برنامه ها و ایده های راهبردی و عملیاتی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بود.
وی اظهار داشت: هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان را ارتقا و تقویت فرهنگ مشارکت و مسؤلیت پذیری در بین جوانان، تسهیل ارتباط نهادمند عالی ترین مقام اجرایی استان با جوانان، تحقق برنامه ها و سیاست های راهبردی دولت و مقام عالی استان در خصوص افزایش نقش جوانان در تصمیم سازی ها و بهره گیری از توان فکری و علمی جوانان در حل مشکلات جوانان است.
سلطانی افزود: مجمع مشورتی جوانان استان بر اساس دستورالعمل 17 ماده ای شکل گرفته که بر اساس آن فعالیت مجمع، غیر سیاسی، غیر انتفاعی و داوطبانه بوده و شغل محسوب نمی شود و حضور در این مجمع هیچ گونه تعهد حقوقی یا بار مالی برای استانداری ایجاد نخواهد کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: در نخستین دوره انتخابات مجمع مشورتی جوانان به ترتیب محمد رضا محمودی، نرگس عشقی، رضا اثباتی، محمد صادقی، هادی ولی یار، سید محمد موسوی، فاطمه محرمخانی، کمیل محمدی، حسین مقدم، سالار رفیع زنجانی، مجید صفایی زنجانی و مجید مهدیخانی به عنوان اعضای این مجمع انتخاب شدند.
سلطانی افزود: کاندیداهای شرکت کننده در این انتخابات در صورت داشتن شکایت 48 ساعت فرصت دارند شکایت خودشان را به صورت مکتوب به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ارائه کنند.
نخستین دوره انتخابات مجمع مشورتی جوانان استانداری زنجان روز سه شنبه هفته جاری برگزار شد.
3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.