سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ماه پربرکت با حاکم شدن فضای معنوی بر کشور، پایبندی مردم به رعایت شئونات اسلامی نیز افزایش پیدا می کند و جرایم نیز همانند سالهای گذشته سیر نزولی می یابد.
وی اظهار داشت: پلیس زنجان، تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم این ماه عظیم از جمله راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.
سردار جهانبخش تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان در ماه مبارک رمضان، تدابیر ویژه برای رفاه حال مردم در نظر گرفته و با حضور پررنگ در معابر شهری به ویژه هنگام افطاری و سحری با فعال کردن گشت های انتظامی زمینه آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه دار را فراهم خواهد کرد.
وی حضور در تفرجگاهاه و پارک های سطح شهر را یکی از طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان ذکر کرد و افزود: پلیس سعی دارد با حضور پررنگ خود در این مکان ها با کسانی که بخواهند امنیت را خدشه دار کنند برخورد قانونی انجام دهد.
سردار جهانبخش تصریح کرد: فعالیت اغذیه فروشان و مراکز پذیرایی در ماه رمضان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.
سردار جهانبخش افزود: پلیس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل بر فعالیت واحدهای صنفی ازجمله اغذیه فروشی ها، مراکز پذیرایی، کافی شاپ ها، با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند بر اساس قانون قاطعانه برخورد و نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کسانی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل موجه دیگر، قادر به روزه داری نیستند از هرگونه اعمال و رفتار که تظاهر به روزه خواری محسوب می شود خوداری کنند چراکه طبق قانون روزه‌ خواری در انظار عمومی ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
سردار جهانبخش افزود : پلیس با اجرای طرح های مختلف جهت روان سازی ترافیک در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مجالس و سخنرانی ها در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد و به منظور تامین امنیت مطلوب و رفاه حال مردم روزه دار حضور گسترده ای در مراسمات، مساجد و تکایا خواهد داشت.
6084/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.