همزمان با حضور دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز ۱۵ اردبیهشت ماه ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، از زنجان، ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجتماعات روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در  مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی استان زنجان ، گزارشی از پروژه های بهداشتی و درمانی استان ارائه داد و گفت: پروژه های افتتاحی در قالب تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استانداری و دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی می شود.

پرویز قزلباش، با بیان اینکه این پروژه ها با اعتبار 50 میلیارد تومان احداث می شود، ادامه داد: این پروژه ها شامل دو اتاق عمل ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری مامایی زنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و مجتمع خدماتی سلامت شهروندی با اعتبار ساخت و تجهیز ۵ میلیارد تومان است.

  با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان ۴۴ پروژه با زیربنای یک هزار و ۹۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد و پروژه‌های بهداشتی افتتاح شده شامل سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری، سه مرکز خدمات جامع روستایی، هشت پایگاه سلامت، ۲۲ خانه بهداشت و هشت محل زیست است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.