رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: اعزام دوچرخه سوار معلول و جانباز زنجانی به مسابقات قهرمانی آسیا، قطعی است.
مهدی مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهدی محمدی از دوچرخه سواران منتخب این استان در قالب تیم ملی دوچرخه سواری به این مسابقات اعزام خواهد شد.
وی، اظهار داشت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از سوم اردیبهشت امسال، قریب یک هفته در ازبکستان و در بخش جاده و 2 در رشته استقامت و تایم تریل انفرادی برگزار می شود.
مرادی تصریح کرد: این دوچرخه ‌سوار زنجانی در آخرین مرحله اردوی تیم ملی به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر حضور دارد تا بتواند با توانمندی بیشتری به مصاف حریفان برود.
وی اظهار داشت: ورزشکاران معلول و جانباز این استان، همواره در رشته ‌های مختلف ورزشی توانمند حاضر شده و در میادین داخلی و خارجی فخرآفرینی کرده‌اند.
مرادی افزود: این هیات از وجود قریب 500 ورزشکار زن و مرد سازمان یافته برخوردار است که این ورزشکاران در 19 رشته مختلف فعال هستند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان زنجان نیز گفت: مهدی سهرابی در رده سنی بزرگسالان و در رشته استقامت و تایم تریل و مهدی محمدی نیز در بخش دوچرخه سواری جانبازان و معلولان که در رشته تایم تریل خواهد بود، رقابت خواهند کرد و در حال حاضر نیز در آخرین مرحله اردوی آمادگی که در تهران برگزار می شود حضور دارند.
وی اظهار داشت: مرحله نخست این اردو، بهمن سال 97 به مدت 15 روز در ماهشهر خوزستان و در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و مهدی سهرابی دوچرخه سوار صاحب نام زنجان نیز در آن حضور داشت.
عصفوری افزود: دومین مرحله این اردو نیز اسفند ماه سال 97 در نوشهر مازندران و در رشته های استقامت و تایم تریل انفرادی برگزار شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.