شهرام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، 50 نفر از نجاتگران مجرب استان در قالب تیم های تخصصی امداد و نجات از این استان امروز /چهارشنبه/ به استان سیل زده لرستان اعزام شدند.
وی اظهار داشت: این تیم ها تجهیزاتی همچون لجن کش، پمپ های روبین، الکتروپمپ، اسپیکو همراه دارند و به یاری سیل زدگان می شتابند.
این مسئول ادامه داد: در پی بارش های چند روز گذشته و هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های شدید این جمعیت اقدامات لازم را انجام داد و همچنان امدادگران هلال احمر زنجان برای کمک رسانی در آماده باش هستند.
میرزایی ، شناسایی نقاط آسیب پذیر در زمینه سیل و آب گرفتگی در استان و تعیین تیم هایی مشخص در محل های حادثه خیز برای کمک به شهروندان در صورت بروز حادثه از جمله تمهیدات این جمعیت در چند روز اخیر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: 18هم اکنون پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت این جمعیت در قالب طرح ملی امداد ونجات نوروزی 98 در جاده های صعب العبور و گردنه های استان برای هرگونه عملیات و پاسخگویی به حوادث و سوانح در آماده باش کامل هستند.
به گزارش ایرنا، طی 2 هفته اخیر بارش های شدید در کشور موجب بروز سیل در مناطق شمالی و سپس استانهای جنوب غربی شد و خسارت های بسیاری را بر جای گذاشت.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.