سرهنگ عباس مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ جاده ای از شب گذشته تا کنون بسته نبوده، اما به خاطر ریزش کوه در محور تهم - طارم توصیه می شود مسافران از این جاده تردد نکنند.
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه هموطنان در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند، گفت: پیشنهاد می شود تا خروج سامانه بارشی از استان رانندگان برای سفر به شهرستان طارم از مسیر چورزق به این مقصد تردد کنند تا ریزش های احتمالی در جاده تهم سبب بروز حادثه نشود.
مظفری اظهار داشت: بارش برف در اغلب جاده های مواصلاتی مرتفع وجود دارد، به همین خاطر رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند حتما نکات ایمنی را رعایت و تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده در مواقع ضروری را به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین رانندگی جهت حفظ سلامتی راننده و سرنشینان وسایط نقلیه، خاطرنشان کرد: به علت برگشت مسافران نوروزی به شهر مبدا، ترافیک در آزادراه ها و جاده های اصلی زنجان سنگین است، لذا برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه توصیه می کنیم، رانندگان از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: برای تامین سلامت جانی هموطنان و مدیریت هرگونه رخداد جاده ای، تمام نیروهای پلیس راه استان در حال آماده باش کامل هستند و این روند تا هفدهم فروردین امسال ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.