سونا صرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز وضعیت جوی اکثر شهرهای استان تا بعد از ظهر صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعد از ورود سامانه بارشی بارندگی های پراکنده ای را شاهد خواهیم بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: هم اکنون در برخی جاده های استان نیز بارش برف همراه مه غلیظ وجود دارد که باعث شده تا دید رانندگان در جاده های کوهستانی استان کاهش پیدا کند.
صرفی گفت: این سامانه تا اواخر دوشنبه شب در استان فعالیت موثری خواهد داشت و بارندگی ها زیاد خواهد بود و وزش باد شدید موقتی و رعد و برق نیز در حین بارندگی ها از دیگر پیش بینی های کارشناسان هواشناسی است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: روز سه شنبه هفته جاری نیز سامانه بارشی جدید دیگری وارد استان خواهد شد که تا 48 ساعت در استان حاکم و بارش های آن نسبت به سامانه قبلی ضعیف تر خواهد بود.
صرفی تصریح کرد: در این مدت مه آلودگی در برخی ارتفاعات و جاده های مواصلاتی، لغزندگی یا کولاک برف ضعیف نیز پیش بینی می شود، لذا از رانندگان و مسافران درخواست می شود نکات ایمنی را رعایت کرده و همواره از وضعیت جاده ها قبل از مسافرت مطلع شوند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای فعلی زنجان 6 درجه است و در 24 ساعت گذشته نیز قیدار با 2 درجه و آببر با 15 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان زنجان بودند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.