سرهنگ رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 42 کیلو و 870 گرم این میزان مواد مخدر در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه 2 تن از همدستانش و پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر - خدابنده و 2 کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر از 2 دستگاه خودرو سواری کشف شد.
وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر روز جمعه /دوم فروردین ماه/ کشف و ضبط شد، اظهار کرد: در این رابطه در مجموع پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سال 97، یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان توسط پلیس زنجان کشف و ضبط شد.
وی افزود: طی این مدت، هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز از سوی پلیس این استان شناسایی و منهدم شد و قریب سه هزار و 700 نفر اعم از قاچاقچی و نگهدارنده در مواد مخدر، دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال 96 حدود 33 درصد افزایش داشت.

** کشف سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود نیز از کشف و ضبط 145 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق از سوی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 کشف و ضبط شد.
سرهنگ آرش خلخالی افزود: این سیگارهای قاچاق در شهر زرین روز مرکز شهرستان ایجرود کشف شد و راننده خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.