حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس وضعیت جوی زنجان تا پنجشنبه پایدار بوده و هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه وارد استان خواهد شد، گفت: دمای کنونی زنجان یک درجه می باشد که طی روز این دما روند افزایشی داشته و نسبت به دیروز نیز تا 2 درجه افزایش دارد.
سلطانی با اشاره به بارش های سال آبی جاری تاکید کرد: میزان میانگین بارش در شهرستان ایجرود 236 میلیمتر، شهرستان خدابنده 227.5 میلیمتر، شهرستان ابهر 224.5 میلیمتر، شهرستان خرمدره 212.7 میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین بارش ها در شهرستان ماهنشان 211 میلیمتر، شهرستان سلطانیه 183.5 میلیمتر، شهرستان زنجان 172.7 میلیمتر و شهرستان طارم 152 میلیمتر ثبت گردیده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: دمای هوای زنجان در 24 ساعت گذشته با منفی هفت درجه به عنوان سردترین و همچنین آببر با 14 درجه نیز گرمترین شهر زنجان ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
بر اساس آمار، میزان بارندگی ها در استان زنجان طی سال آبی جاری 231 میلی متر ثبت شده است.
در این مدت میزان بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با 169 میلی متر، 37.2 درصد افزایش دارد.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.