مجتبی نوری روز دوشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسات ستاد تنظیم بازار ماهنشان به‌صورت هفتگی برگزار و بر نظارت جدی بر بازار در آستانه سال نو تاکید می‌شود.
وی افزود: در این راستا بیست و هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ماهنشان 12 اسفند جاری برگزار شد که نظارت بر توزیع و عرضه مواد غذایی و اقلام اساسی، نظارت بر قیمت بازار، تامین میوه شب عید و امکان‌سنجی برگزاری نمایشگاه بهاره مهم‌ترین دستور کارهای این جلسه بود.
نوری با اشاره به توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان گفت: در این راستا روز گذشته 13 تن برنج توزیع شد که به قیمت‌های 45 هزار و 500 ریال و 57 هزار و 500 ریال عرضه می‌شود.
این مسئول افزود: طی هفته گذشته 473 کیلوگرم گوشت قرمز در شهرستان توزیع شده و شکر نیز به قیمت 34 هزار ریال توزیع و عرضه می‌شود.
فرماندار ماهنشان در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره، تصریح کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مقرر شد امکان‌سنجی و در صورت موافقت نماینده اصناف استان و اصناف شهرستان، این نمایشگاه برگزار شود.
وی افزود: در صورت موافقت نسبت به برگزاری نمایشگاه، آمادگی داریم تا سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان را به‌صورت رایگان در اختیار غرفه‌داران قرار دهیم.
نوری ادامه داد: در غیر این‌صورت، واحدهای منتخب در شهرها و دهستان‌ها را مشخص و اعلام می‌کنیم که کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را با درصدی تخفیف عرضه کنند.
فرماندار ماهنشان با اشاره به نظارت روزانه بازار، گفت: اکیپ‌های مختلف، نظارت جدی بر بازار دارند و با الگوگیری از مرکز استان از ظرفیت نیروهای جوان در کنار تیم‌های نظارتی استفاده خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر نظارت بر بازار، تیم دیگری از نانوایی‌های آزادپز و یارانه‌پز این شهرستان بازدید و بر مسائل بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی نظارت می‌کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.