حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر همین اساس امروز وضعیت جوی استان نسبتا صاف، گاهی ابری خواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت بارش های خوب استان زنجان در سال آبی جاری، اظهار داشت: سامانه بارشی ضعیفی فردا وارد استان می شود که بیشتر به صورت بارش های پراکنده باران خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: در برخی ارتفاعات به خاطر سرمای هوا امکان بارش پراکنده برف وجود دارد و این سامانه روز سه شنبه از استان خارج خواهد شد.
سلطانی یاد آور شد: دمای هوای زنجان و قیدار در 24 ساعت گذشته با منفی پنج درجه به عنوان سردترین و همچنین آببر با 17 درجه نیز گرمترین شهر زنجان ثبت شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: دمای فعلی زنجان منفی سه درجه می باشد که در طول روز این دما روند افزایشی داشته و نسبت به دیروز نیز 2 درجه افزایش دارد.
به گزارش ایرنا، به خاطر قرار گرفتن در فصل سرما همواره رانندگانی که قصد سفر به شهرهای مختلف را دارند، ضروری است تا لوازم و تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
بر اساس آمار، میزان بارندگی ها در استان زنجان طی سال آبی جاری 228 میلی متر ثبت شده است.
میزان بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با 168 میلی متر، 36 درصد افزایش دارد.
میزان بارندگی امسال نسبت به بارش های دراز مدت 46 درصد افزایش داشته و میزان بارندگی ها در دراز مدت 156.6 میلیمتر ثبت شده است.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.