جواد صمدی : برای واحد تولیدی سورتینگ و بسته بندی کشمش و خشکبار در شهرستان ابهر بیش از 12 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: این واحد تولیدی با 700 تن ظرفیت، اشتغال مستقیم پنج نفر را دارد.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: کل مبلغ سرمایه گذاری شده برای واحد تولیدی سورتینگ و بسته بندی کشمش و خشکبار بیش از 20 میلیارد ریال بود که از این میزان 12 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات اشتغال فراگیر و صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت شد.
صمدی از پرداخت تسهیلات برای یک واحد تولیدی بره پرواری 300 راسی در شهر سجاس شهرستان خدابنده خبرداد و یادآوری کرد: این تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال بود.
به گفته وی، کل سرمایه این واحد بخش دامپروری بیش از پنج میلیارد ریال با اشتغال بیش از سه نفر به طور مستقیم بود که بالغ بر 50 درصد آن را بانک کشاورزی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی پرداخت کرده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان زنجان از پرداخت هفت میلیارد و 800 میلیون ریال به واحد طرح گوسفند داشتی اصلاح ژنتیکی 500 راسی خبرداد و گفت: این واحد بخش دامی کشاورزی در روستای کبود گنبد شهرستان سلطانیه با اشغال 6 نفر آغاز به کار کرد.
صمدی از کل سرمایه برای راه اندازی این واحد تولیدی بیش از 11 میلیارد ریال است که هفت میلیارد و 800 میلیون ریال آن را بانک کشاورزی از محل اشتغال پایدار روستایی پرداخت کرد.
وی افزود: عملکرد این بانک در حوزه های مختلف به منظور اهداف توسعه ای این بخش و جذب حداکثری اعتبارات در بخش رونق اقتصادی و خط اعتباری مکانیزاسیون، حمایت از ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از مهمترین خدمات به شمار می رود که در این زمینه ها پیشرو هستیم.
به گزارش ایرنا، سال 96 بانک کشاورزی استان زنجان برای 19 هزار و 245 بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در بخش کشاورزی و صنعت تسهیلات پرداخت کره است.
این بانک در بخش های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، پرورش ماهی در قفس و بذرهای گواهی شده تسهیلات بانکی با نرخ 6 درصد سود برای متقاضیان پرداخت می کند.
علاوه بر این، تسهیلاتی نیز برای برقی کردن چاه های آب کشاورزی با هدف حذف سوخت های فسیلی پرداخت می کند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات و پرونده ها برای پرداخت وجود ندارد.
9505/6085

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.