فضائیل رستمی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر وضعیت موبایل فروشان شهرستان زنجان به لحاظ افزایش قیمت و تامین گوشی مناسب نیست.
وی به طرح ریجستری اشاره و خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح هنگام فروش موبایل مجبور هستیم از سیستم مسافری استفاده کنیم که بیشتر مواقع این سیستم مسدود و موجب مختل شدن روند معامله می شود.
به گفته رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان، قیمت انواع گوشی های موبایل 2 تا سه و برخی از مدل ها نیز تا چهار برابر افزایش یافته و با این روند هیچ کاهش قیمتی برای این کالا پیش بینی نمی شود.
رستمی راد به وجود قطعات تقلبی گوشی در بازار اشاره کرد و افزود: اتحادیه هیچ نظارتی بر روند واردات آن ندارد اما کمیته تخصصی رسیدگی به آن دارد.
وی اظهار داشت: مشتری هرگز نمی تواند قطعه اصلی با تقلبی را تشخیص دهد و این مهم فقط توسط کارشناسان قابل بررسی است.
رئیس اتحادیه تعمیر و فروش موبایل و رایانه شهرستان زنجان گفت: مشتریان در قبال هر نوع خریدی از موبایل فروشان فاکتور دریافت کنند تا بتوانند با در دست داشتن آن چنانچه اقدام به طرح شکایت برای بررسی کنند.
رستمی راد اضافه کرد: شهروندان در صورت داشتن هر مورد شکایت، اعتراض و شکایتی با شماره 33321107 اتحادیه موبایل فروشان شهرستان زنجان و یا 124 صنعت، معدن و تجارت در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، شهرستان زنجان 500 واحد تعمیر و فروش موبایل و یارانه دارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.