استاندار زنجان با اشاره به ضرورت اقدامات زیباسازی منظر درون و برون شهری استان در آستانه سال نو بر پاکسازی شهر از متکدیان و معتادین متجاهر تاکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در جلسه کارگروه میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر استان، با اشاره اجرای طرح  مجموعه گردشگری و تفریحی قره داغ زنجان توسط بنیاد مسکن، گفت: قبل از هر اقدامی بررسی شود تا این منطقه دارای مشکل اداری و زمین نباشد.

حقیقی به عملیاتی کردن 40 پروژه با اعتبار 5 هزار و 900 میلیارد تومان در استان اشاره کرد و با بیان اینکه هنوز یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که کاری برای آنها انجام نشده است، تصریح کرد: لازم است این پروژه بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

استاندار زنجان به نظارت خود و گروه های بازرسی در عید نوروز از تمام مراکز خدمت رسانی به مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: باید شهر عاری از تکدی گری به ویژه در ایام نوروز باشد.

وی با بیان اینکه زباله های ورودی ها و خروجی ها استان در عوارضی ها پاکسازی شود، گفت: باید شعارهای شهر زنجان "پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریا" دل باید در دو طرف ورودی شهر زنجان نصب شود.

استاندار زنجان برضرورت ساماندهی دست فروشان و وانت بارها در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: باید وقتی مردم مراجعه می‌کنند از حضور در شهر لذت ببرند.

وی به برخورد با هرگونه کندکاری بدون هماهنگی با معاونت عمرانی و شهرداری در این ایام اشاره کرد و تاکید کرد: نور و کف بازار باید تعیین تکلیف شود و هویت و مکان های گردشگری زنجان اولویت بندی شده و در معرض دید همگان قرار گیرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.