سلمان داشاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت باقی مانده از سال جاری هیچ محدودیتی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج برای زوج ها وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت این تسهیلات برای هز یک از نوعروسان و دامادها 150 میلیون ریال با کارمزد چهار درصد است.
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 504 نوعروس و داماد برای دریافت تسهیلات وام ازدواج در سامانه این بانک ثبت نام و از این تعداد 388 نفر آن را دریافت کرده اند.
داشاد تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به خرید وسایل مورد نیاز و ضروری برای نوعروس و دامادهاست.
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: پرداخت وام ازدواج در کمترین زمان ممکن بلافاصله پس از تکمیل شدن پرونده از سوی زوجین به حساب آنان واریز می شود.
داشاد خاطرنشان کرد: زوجین می توانند در طی پنج سال این تسهیلات را باز پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: زوج هایی که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج هستند می توانند به شعب این بانک ها در شهرها و بخش های استان در مدت زمان باقی مانده از سالجاری مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، طرح پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن یکم از خرداد سال 94 در کشور و از سال 95نیز در استان زنجان آغاز شده است.
سپرده گذاران متقاضی تسهیلات مسکن یکم می توانند سپرده های خود را 12 ماه در نزد بانک نگهدارند و پس از این مدت 2 برابر موجودی برای خرید یا ساخت مسکن دریافت کنند.
اگر سپرده گذاران زوجین باشند سقف پرداختی 2 برابر می شود.
9505/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.