به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال استان زنجان افزود: باید دستگاه های متولی مکان یابی مناسب و زیرساخت های مطلوب این بازارچه ها را با چشم انداز شهری در برنامه خود داشته باشند.
وی با اشاره به مسئله دستفروشان در سطح شهرهای استان اظهار داشت: هیچ کس حق ندارد شغل این عزیزان را از دستشان بگیرد، اما معتقدیم باید تمام این مشاغل با تامین مکان مناسب برای آنها و ارائه تسهیلات مناسب باید توسط شهرداری ها و دستگاه های متولی سامان یابد.
حقیقی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی برای اشتغال روستائیان کار خوبی است، اما باید نظارت بعد از پرداخت نیز نسبت به این تسهیلات صورت گیرد تا این بودجه در محل خود هزینه شود و بازخورد مثبتی در این بخش داشته باشیم.
استاندار زنجان تاکید کرد: اگر از ابتدا در حوزه روستایی مطالعات علمی و هم راستا با شرایط کشور داشتیم شاید نسبت وضعیت جمعیت روستایی ما به مراتب بهتر از وضعیت فعلی بود و این همه مهاجرت به سمت شهر ها نداشتیم.
حقیقی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب موسوم به 'گام دوم انقلاب' ادامه داد: دستور داده ام تا کمیته ای در این رابطه تشکیل و نکات این بیانیه را برای اجرا بومی کنند.
استاندار زنجان تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر تروریست های تکفیری پاسخ خود را از بابت جنایت خود در سیستان بگیرند و تقاص خود را پس بدهند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.