امیرعلی کلانتری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سم پاشی، معاینه، درمان و واکسیناسیون رایگان در روستاهای قارلوق، توده بین، آقجه کند، حسین آباد و گلی و برپایی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات این اداره در دهه فجر بوده است.
وی با اشاره به مبارزه با بیماری های دامی طی 10 ماه سال 97، اظهار کرد: جمعیت دامی روستاها و دامداری های شهرستان علیه بیماری های تب برفکی، تب مالت، شاربن، هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک به تعداد 340 هزار نوبت سر دام مایه کوبی شده اند.
کلانتری تاکید کرد: این اداره در راستای انجام وظایف ذاتی خود با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها اقدام به تشدید بازدیدها از قصابی ها، مرغ فروشی ها و رستوران های سطح شهر کرده است.
رئیس اداره دامپزشکی ابهر تصریح کرد: طی یک ماه از آغاز اجرای این طرح بیش از 120 مورد بازدید صورت گرفته که منجر به کشف 2 مورد تخلف بهداشتی و تشکیل پرونده قضایی شده است.
کلانتری ادامه داد: در این بازدیدها یک رستوران پلمب و320 کیلوگرم انواع گوشت فاسد و غیر قابل مصرف معدوم شده است.
وی تاکید کرد: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بصورت مستمر ادامه دارد و از همه هموطنان درخواست می شود در تهیه گوشت سفید و قرمز مورد مصرف خود به مهر و مشخصات دامپزشکی دقت کنند.
9556/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.