سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه در باره این خبر به خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد قرص و داروی غیرمجاز قاچاق از سوی پلیس امنیت و عمومی شهرستان ابهر از یک منزل مسکونی کشف شد و در این رابطه 2 نفر به عنوان متهم دستگیر شدند.
وی، ارزش ریالی این قرص ها و داروهای غیرمجاز قاچاق را قریب 500 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این 2 مرد خاطی که بومی منطقه بودند پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مقامات قضایی معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، نیمه دوم آذر امسال نیز 23 قلم قرص و داروی قاچاق (107 هزار و 330 عدد) از سوی عوامل پلیس آکاهی این استان کشف و ضبط شد.
ارزش این 23 قلم قرص و دارو، بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شد که بدون داشتن مجوز قانونی و با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت از غرب به مرکز کشور انتقال می یافت که در عوارضی آزادراه زنجان - قزوین در دام ماموران افتاد و راننده خودرو نیز به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شد.
جهانبخش به کشف 650 تخته پتوی خارجی قاچاق کشف شده اشاره کرد و افزود: این تعداد پتو در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار و توسط پلیس شهرستان ایجرود کشف و ضبط شد.
وی، ارزش تقریبی این پتوهای قاچاق را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد پتو به صورت غیرمجاز و با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت نیسان، حمل می شد که راننده به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.