سرهنگ فرهاد امندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه های عمرانی، زودبازده در مناطق محروم اجرا خواهد شد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته باید تا دهه فجر سال 98 به مرحله افتتاح و بهره برداری برسند.
وی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه ها، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سطح کشور و با شعار دست در دست مردم و پنجه در پنجه شیطان، کلید خورد تا مناطق محروم روستایی از دستاوردهای انقلاب به شکل بهتری بهره مند شوند.
رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گفت: این 500 پروژه‌ عمرانی زودبازده در مناطق محروم شامل احداث خانه برای محرومان و نیازمندان، خانه های بهداشت، بهسازی معابر، کارگاه اشتغال، طرح انتقال آب و زمین ورزشی روباز است که عمده این پروژه ها در مناطق محروم روستایی و تعداد کمی نیز در حاشیه شهرها ساخته خواهد شد.
امندی با بیان اینکه اولویت اصلی با پروژه های آبرسانی، اشتغال و خانه های محروم و نیازمند است، افزود: در اجرای این 500 پروژه از ظرفیت و پتانسیل 202 گروه جهادی استان زنجان نیز استفاده خواهد شد و رایزنی لازم با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور و همچنین سایر دستگاه های دولتی به منظور مشارکت و مساعدت، صورت می گیرد.
به گزارش ایرنا، بعدازظهر شنبه /13بهمن/ عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی زودبازده و محرومیت زدا در سطح کشور بطور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد که از این تعداد 500 پروژه مختص استان زنجان بود.
امندی تصریح کرد: در تابستان از وجود دانش آموزان در قالب طرح هجرت در زیباسازی مدارس، استفاده کرده و همچنین سال آینده (98) 100 تیم پزشکی نیز به منظور خدمات رسانی به مناطق روستایی و حاشیه شهرها، اعزام خواهند شد و 500 سری جهیزیه به افراد نیازمند اهدا خواهد شد که افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در اولویت هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.